Bad gastien



Hittade en gammal bild från bad gastien och jag kunde inte sluta skratta. Det är under en av våra skiddagar, vi åkte ju inte allt för mycket skidor, men en dag då vi var helt slut. Vi gick verkligen på reserverna och blev helt övertända, eller tvärtom. Vi slängde oss ner hela tiden, det är jag (i vit), ellen och Linnea. Sara var med, men hon lyckades stå på ben. Jag skulle försöka att ta mig upp sedan, och såhär gick det:



Men till slut lyckades jag!



Inte för att det är en tillhörande bild, men ändå... 
Inte för jag har någon aning om varför jag skriver om detta, men ändå...


Kommentarer
Postat av: saara

hahahahahhaha herregud! det var tider det!

2012-01-15 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0