sex on the beach

Sedan kroatien 2009 har min favoritdrink varit sex on the beach - men varfan hittar man persikobrännvin? Haha. Fattar nada. I allafall fick jag i 20 års present av fina Amy en drinkbok så kollade igenom den ifrån helgens bravader. Dessa ska blandas: 

♥ sex on the beach
♥ blue lagoon
♥ blue monday

♥ screwdriver
♥ cordless screwdriver
♥ creamy screwdriver

Anledningen till att det är liknanade drinkar är för att jag inte pallar köpa 10 olika saker på systemet för att blanda 3 drinkar. Har faktiskt lagt ner lite tanke i val av drinkar ;) Till dessa behöver jag faktikst bara köpa 3 saker på systemet - softish! Till helgen kommer till ebbas till mig - vi ska blanda drinkar och smink en gammal anställd jiang. kommer blir en toppenkväll, längtar!

Kommentarer
Postat av: Kusin-Hanna

Hade precis samma problem för några år sedan. När jag fortfarande inte lärt mig dricka vin ;) Vart hittar man persikobrännvin? Kom då på att bols peach funkade skitbra. Googla på det så känner du igen flaskorna. Kostar inte många kronor heller.

Hoppas allt är bra med dig!

2012-04-24 @ 18:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0