Hur många lingon finns det i världen?

Hallå där! Har haft fullt upp senaste tiden. I veckan har jag jobbat väldigt mycket, träffat kompisar och sånt. Inte hunnit sitta vid datorn. Och btw... hittat två nya replace för danska ph, robinson och breaking news. Robinson verkar helt sjukt i år, kolla! Sedan har jag läst lite teo till körkortet och körlektion. I går var jag i stan och träffa Emma, fikade och sedan stack vi på after work med Martin och Jakob. Träffade också Felice igår, nuffe. 

Idag har jag varit iväg med mammsi, fixat presenter till ikväll och lite annat till ikväll. Nu blir det teori, hade massor med fel på provet (inte det riktiga utan test) haha. Sedan ikväll blir det 19 års fest och sedan utgång. Pepp! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0