New York shopping


Linne HM


Linne Forever21


Klänning Forever21


Klänning, från?... FOREVER 21, vad annars? Haha


Linne forever 21

Hade glömt visa lite kläder från New york. Nu tror jag dock att jag har visat allt. Har dock lite kvar att visa från resan jag gjorde nyss. Någon tröja, klänning och iphone fodral. Sedan shoppade jag ju igår där jag inte visat allt. Hehe.

Idag var jag på IKEA med mamma och shoppade galgar, jag ljuger inte om jag säger att jag handlade 50 galgar. Om inte mer. Vi köpte grymt många galgar och glas för sånt går sönder/shoppas upp och används haha. Nu tänkte jag damsuga över mitt rum sedan ska jag över till grannarna på middag, trevligt!

Kommentarer
Postat av: örjan

härmpotta!!!!!!!!!!!!

2011-07-09 @ 03:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0