Önskelista

Jag tycker att det på senaste tiden blivit så himla svårt att komma på vad man önskar sig i julklapp. När man var liten hade man tusen saker man önskade sig och idag önskar jag mig knappt något. Det är klart man går på stan och hittar snygga saker som man vill ha men sånt kommer man inte alltid ihåg i efterhand och de flesta gångerna lämnar man det på grund av att man inte tycker det är värt det. 

så därför... 

Ska jag börja önska mig inredningsprylar. Man får tänka lite längre fram i tiden. Kommer inte börjar önska mig något tråkigt, de får komma längre fram. Men lite snygga saker som jag faktiskt vill ha!


Anteckningsbok ordning&reda, biljett till rock werchter 2012, nattduksbord vitt, skärp/väska liebeskind, silverbricka, ljusstakar, förvaringslådor samt boots från primeboots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0