Update i bilder - oktober

Vi har labbat en massa i skolan, både i kemi breddning och fysik b. Här labbar vi på fysik b:n som handlade om harmoniska svägningar (HATA).
Föll för dessa ringar från Gina tricot som blev mina för 200 kronor.
Antecknat massor med mina fina färgpennor som Emma måste sakna, haha. Observera de goa mattetalen i högra hörnan. Matte D for fun.
Haft goda UF fikor och då menar jag GODA.
Varit ute och gått mysiga promenader med mamma eller pappa och Oakie.
Hade uf möte hemma hos mig och lagade kladdkaksmuffin, ett använt recept i kokbok här hemma, haha.
Vi kollade på Analyze this med Robert De Niro på psykologin som vi sedan skulle skriva en psykologisk profil om, Robert De Niro som Paul Vitti. Självklart intog jag bästa platsen, framför chipsen.
I torsdags hade vi fetehåla på fyra timmar. Då stack jag och Felice till hm och köpte naggellack sedan kom min privata chaufför och körde oss hem till mig för fika. Sedan skrev vi psykologi.
Köpte massor med nagellack från hm som var på erbjudande som jag har varit för snål för att köpa innan. Kollade ut de 2 i mitten i säkert 2 månader nu, även ett till men kände att 4 fick vara finito.
Var med Michelle i fredags och lagade skitgod ceasarsallad och kollade film. Kvalitets och catch up tid :)
I går var jag hos Rebecca där vi lagade kyklingrätt tillsammans.  Jag, Rebecca x 2, Emelie och Rebeccas kompis Charlotte + hennes syskon. Pratade och hade det trevligt. Dessutom färgare Rebecca håret och innan allt var färdigt såg hon ut som x, hehe....
Idag var jag ute och gick en långrunda med Oakie och pappsi på ca 2 timmar. Annars har jag kollat lite paradise (gamla, nya suger), kollar lite uf/svenska nationella och vila. Go helg men veckan kommer bli värre.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det roliga är att jag köpte EXAKT samma färger igår inne på H&M haha. Verkligen alla 4 pårecis samma :P

2010-10-21 @ 23:00:58
URL: http://www.ninki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0