Part of where I'm going

Idag har jag varit och handlat massor och bytat klänningen jag köpte på gina tricot då den var trasig. Fick en likadan fast hel, wiho! Sedan pluggade jag lite, åt gott och sedan träffade jag Sara. Extremt mysig kväll med grillning, minnen och massor med skratt.

Lite bilder från idag:


















Vi grillade toffiee istället för masch-bla-bla-bla, hur det nu stavas, och det blev skitgott! Vi grillade även choklad/banan och choklad/chips. Choklad/chips smakade som popcorn choklad, weird. Jättemysigt i allafall och här kom en bildbomb av vad moi et Saras jour innehöll typ.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ååh, face på detta! :-D <3

2010-05-30 @ 11:02:29
URL: http://sarafriberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0