100307

Det är första söndagen som 18 åring. Jag hade faktiskt inte så mycket söndags-ångest idag, thank god. Annars brukar man alltid öppna agendan på morgonen (förmiddagen) och få ångest över alla skolarbeten som man verkligen måste börja på/ avsluta. Jag verkligen känner känslan nu när jag skriver om den. Jag tror att ALLA ofta har den där äckliga lilla ångesten. I allafall, första söndagen som 18 åring och jag hade inte så mycket ångest. Hehehe.

Satte mig med lite skolarbeten nu på eftermiddagen (hade planer på att plugga hela dagen, varför är man alltid en sån optimist). Har i allafall blivit klar med Labben nu som ska inte på tisdag och har även påbörjat engelskan, gjort ca 60 % som ska in nästa tisdag. Men eftersom vi har "hjälp lektion" på tisdag angående engelska inlämingen ville jag har gjort ett utkast åtminstonde. Så det har jag gjort nu, duktigt!

Nu tänkte jag kolla lite på fysiken, har prov på fredag. Men det verkar ganska enkelt, hoppas inte att det är optimisten inom mig som spökar. Ha en trevlig söndagskväll (kanske lite sent, anyway tanken som räknas).


SJUTTONÅRING


ARTONÅRING

Yepp, jag ser mognare ut -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0