matte d in my ass

Sitter med bevisföring, cosinussatsen, sinussatsen, trigonometriska ettan, areasatsen, sinv, cosv blö blö blö. Jag spyr på dethär och alla HÄRLEDNINGAR kan ta och dra... Jag är så piss på matte och skola just nu att det nästan är omöjligt att plugga. Som en magnet som man sätter på fel håll, det går verkligen inte ihop, på samma sätt som matte och jag inte går ihop just nu. Dessutom fattar jag inte uppgifterna, dem är jobbiga...

Har ni någon gång gått på diet? Druckit drinkar som de första dagarna smakade helt ok som sedan förvandlades till en mardröm? Matte är så för mig. Jag mår illa när jag tänker på det. Men när jag börjar trean kanske jag får tillbaka lite "problemlösar sug". Hahaha. Nerd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0