Gullig rubrik va? jag har sovit över hos Emma, igår var jag i stan och sedan på middag. Ska på middag hos Sofie idag tillsammans med resten av tjejerna i klassen. Har varit hos Emma hela dagen. Berättar mer i morgon. Bilder kommer upp!
I morgon ska jag även träffa Elly, träffade henne igår på stan så bestämde vi att träffas i morgon. Jag fick dessutom 2 betyg idag, info & layout och franska steg 4. MVG i båda och det är bättre än förväntat! Trodde på vg i franska då min lärare "vill" sätta vg på mig. Eller det var i allafall vad jag trodde, haha. Nu är det bara att hoppas på det bästa i Engelska, har haft lite dåligt med undervisning. :]
Nu ska jag och Emma bege oss till Sofie. Som sagt... bilder kommer upp i morgon eller liknanade. Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0