9 augusti sommarlov 2009

Söndag

Vaknade vid 11 tiden. Sara skulle hem för hon och hennes mamma skulle åka och bada utanför Båstad. Jag åt frukost och kollade på my sweet 16 (uk). Riktigt bortskämda. Visst hade man velat var EXTREMT bortskämd, men hur klarar ju inte av något själv? Du lär dig inget! (Min åsikt).

Sedan stack jag och pappa och spelade tennis. Bollarna vi hade (hade inte kollat bollarna innan vi stack) var så dåliga att det inte var sant! De var så mjuka att man nästan kunde pressa ihop dem och det var grus i dem!!!

Sedan sprang jag 2 km eftersom det inte blev mycket till tennis på grund av bollarna. Sedan gjorde jag vid mig och stack till Disa. Vi skulle jobba tillsammans på HIF. Det gjorde vi.

Sedan stack jag hem, satt vi datorn och chillade tills det var mat. Käkade entrecot (?) med bearnesås (???). inte lätt att stava maträtter inte, haha!
Sedan skulle vi kolla på Casanova som gick (går) på kanal 4 kl 20.00. Med Heath Ledgers och Sienna Miller. Gillade dock inte filmen så jag satte mig här!

Nu ska jag snabbt bara kolla in Gojanes hemsidan, kanske någon annan också. Sedan kanske läsa lite twilight innan jag går och lägger mig. Ska upp klockan 8 i morgon, jobbar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0