8 augusti sommarlov 2009

Lördag.

Vaknade vid 11-tiden. Åt frukost och chillade lite. Vid 12 tiden stack jag till Sara och vi stack ner till Fria bad och solade och badade. Vid 2-3 tiden stack vi till Hamilton för att handla lunch, jag handlade cola, nektariner och naturgodis. Haha. Sedan stack jag hem vid 4-tiden och gick ut och gick tillsammans med Julia. Det var verkligen kul att träffa Julia igen, det var längesedan jag träffade julia ensam.

Jag kom hem vid 6 tiden. Då duschade jag och gjorde vid mig. Sedan åt jag middag tillsammans med gästerna vi hade. När jag hade ätit stack jag och Gustav hem till Sara och så stack vi till Hemmakväll och handlade godis. Jag handlade B&J, choklad fudge brownie, supergott, godis och så hyrde vi filmer.

Vi hyrde 3 filmer vi tyckte verkade bra och så kollade vi på Brud duellen, resten av filmerna skulle vi kolla på någon annan dag nästa vecka. När vi kollat på Brud duellen skrattade vi åt CHOKLAD... gjorde vid oss och satte på She's the man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0