4 juli sommarlov 2008

Fredag!
Elin & jag vaknade vid sisådär 11 kanske? Bestämde oss för att käka och snabbt sticka till henne.
När vi väl kommer hem till henne spökar molnen! Det är inte kul. Men vi solade ändå några timmar.

Sen stack vi ner till gröningen för att käka glass, sola & bada. Dock blev det inget bad. Så vi solade och käkade glass.

Sen vid 5 var jag tvungen att sticka hem eftersom jag skulle göra ett hemligt projekt! Jag kan iofs säga det nu... men vill inte riskera något! :)

Sen träffade jag michelle som kommit hem från hennes konfirmation. Sen fortsatte jag med hemligaprojektet! Visar bild i kväll när jag kommer hem igen!

Sen käkade alla barn (André, Viktoria, Jag, Michelle, Jonte & Peppe) här hemma hos mig. Efter det startade jag vattenkrig mot ALLA! Så jag var genomblöt. SÅ när jag & pappa cyklade ner till järnvägsmännen för att bada, frös jag galet mkt!

Sen stack jag inom godishörnan för att handla godis, sen upp för att säga hej till peppe & vickan. Skulle egenteligen varit med michelle en stund, men det blev för sent! OCh hon konfirmeras ju idag!

Puss på michelle och hennes konfirmation då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0