19 juni sommarlov 2010

Vaknade vid 10 tiden och stack ut med pappa och gick 1 mil. Pappa är arkitekt och visade därför mig runder i Helsingborg där jag aldrig varit och jag har ändå bott här i 18 år. Ganska coolt. Sedan stack vi till Hamilton och köpte frallor som vi alltid gör på lördagar. Kom hem vid 12 tiden och käkade frukost till 1. Sedan satte jag mig uppe hos peppe och kollade klart bad boys 2, fyfan vad rolig film, ännu en gång. Sedan satt jag vid datorn och gjorde ingenting till klockan halv 4 då jag kollade bröloppet. Jag tycker faktiskt det hör till allmänbildningen, eller är jag helt ute och cyklar? Fint var det i allafall, kanske lite för mycket, men mycket är nog grupptryck och inställningen. Sedan stack jag in till Michelle och käkade middag och kollade ännu mer brölopp. Sedan kollade vi prinsessan och groda, gud vad fin film? Ändå, även om det var tecknad och så.

Sedan drog jag och Michelle hem till mig och kollade på kameror och sånt till USA/Paris. Michelle åker till Paris 2 dagar efter att jag åker till USA. Nu håller jag på att föra över filer (hemlis, hehe) till externa för den nyfikne som ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0