11 juni sommarlov 2010

Vaknade med Alya, Emma, Rebecca och Felice. Vi hade åkt longboard dagen innan och gjort vid oss, målat naglarna, noppat ögonbryn o.s.v. Vi gjorde vid oss och åt jättegod frukost. Sedan tog vi bussen in till skolan så vi var där vid halv 10 så vi fick bra platser. Avslutningen var sorlig med ändå bra! Sedan samlades NVeleverna i Nobel och hade avslut. NV2A gav Micke ett spel med 101 laborationer, anders champange och en klocka med miniräknare på och till Linda ett spakit!

Efter avslutningen drog jag, Alya, Emma, Frida och Evelina till Bug Buddah och åt buffé. Supergott! Sedan drog vi till Café rasoir där Jakob och några andra satt. Vi hälsade och sedan stack jag och Emma in till stan för att hitta smycken till Annelie min student och Johanna hennes student. Inne på guldsmycke eller vad det nu heter hittade vi armband till dem vi köpte. Men vi gick ändå hela kullagatan för att se om vi hittade något ännu finare vilket vi gjorde inne på cirkus. Så vi drog och lämnade tillbaka de vi hade köpt i guld bla bla bla. Vi drog tillbaka till café rasoir. Då skulle Evelina dra till stan och jag följde med henne. Sedan drog vi till Billeplatsen där Campeon och ProCivitas elever skulle springa ut. Man såg hur alla rusade ner för trappan och sedan blev de jättefullt!

Emma, jag, Sara, Magdalena och Ellen drog till Café grand där vi satt på uteserveringen vid stortoget för att se när studenterna sprang ner för kärnantrappan och sedan skulle springa sina 7 varv runt maggnusstenbocksstatyn. Jag bjöd Emma på brownie (var skyldig henne pengar). Träffade Anna där. Sedan stack vi ner mot flaken och jag träffade mamma. Vi stack hem och jag somnade.

Väcktes av pappa vid halv 7 och vi drog till Oskar våran första student. Sedan till love och sedan drog jag till Annelie medans mamma och pappa drog till Caroline och Mika. Sedan stack vi tillsammans till Clara och Stella där vi stannade till halv 1. Då drog vi hem och då satt jag vid datorn ett tag innan jag somnade.

Det var min skolavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0