26 juni sommarlov 2010 - USA

Somnade snabbt dagen innan då man var så himla trött men hade svårt att sova ut på morgonen. Vaknade vid 6 tiden och somnade om en stund. Sdean vaknade jag ingen. Jag duschade och gjorde iordning mig eftersom vi skulle in till San Francisco. Till frukost blev det bröd med kalkon pålägg, deras pålägg är typ 5 mm tjocka, grymt tjocka. Sedan åkte vi in till San Francisco där Kjerstin visade oss pier 39, fishermans warph. Sedan kollade vi in Chinatown där vi även åt. i åkte Lombart street och hann även med lite shopping. Jag handlade underkläder och krämer på Vicotiras secret och shorts. När vi kom hem spelade jag och pappa pingis, helt beroendeframkallande. Efter vi åt kollade jag hur man blir av med en kille på 10 dagar. Trevlig dag i SF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0