Shopping

Har inte orkat visa mina senaste inköp, tänkte att jag kanske får ta att göra det! Om du högerklickar öppna fönstret, så kan du förstora bilden mycket, annars kan du bara klicka för att förstora den liten.


- Klänning från gina tricot (rosett i ryggen) köpt vintern 2009
- Oversize tröja med markerad rygg från Lindex. Köpt vintern 2009
-
Grymt snyggt fodral från Hm. Köpt i London 2009.
- Snygg korsett från Felice (julklapp 2009)
- Ullkavaj från Hm. Köpt vintern 2010
- Gossip girl inspirerad kofta från Hm. Köpt vintern 2010

- Marinblå (mörkare irl) kavaj från Primark. Köpt London 2009
-
Marinblå oversize tröja från Gina tricot (julklapp 2009)
- Skinnjacka från Zara. Köpt London 2009


- Klänning från Random butik. Köpt London 2009
-
Västa från Hm trend. Köpt vintern 2009
- Beige oversize tunika från Femme. (julklapp 2009)
- Kofta från Gina Tricot. Köpt vintern 2009
- Klänning från Topshop. Köpt London 2009
-
Underlinne från Hm. Köpt vintern 2009
- Kofta från Gina Tricot. Köpt hösten 2009. (OBS, såg att den redan ligger i kategorin kläder)


SKOR


- Skor från Topshop. Köpta i London 2009
-
Skor från New look. Köpt i London 2009.
- Skor från Dorothy Perkins. Köpta i London 2009.

Har även några bekväma tröjor jag köpte på topshop, paljettballerinas, håraccesoarer m.m. som jag också ska visa! Men det blir en annan gång, sängen kallar. Lägger inte kläderna och skorna i kategorin kläder sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0