Alla ♥ dag

Har tillbringat alla ♥ dag tillsammans med Felice. Vi var först på Big Buddha och åt kvällsmat som hennes pappa bjöd på. Sedan åkte vi till hemmakväll, köpte godis och stack hem till mig. Fixade både min och Felice (fpihlsgard.blogg.se) blogg. Vi började kolla filmen fighter vilket inte var bra, så därför fixade vi våra bloggar. Var verkligen trött på min header, men känner att den fortfarande inte är ritkigt rätt. Det kommer. Hittade i allafall ett ordspårk i bloggen medans vi letade efter saker "följd dina egna spår, bry dig inte om vad andra tycker" och det stämmer så bra in på mig, och Felice för den delen, att man verkligen skiter i vad andra tycker. I allafall när det kommer till beteende, det har nog många i vår klass förstått, haha.

Godnatt, nu ska vi sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0