Drinkin' cause you're lookin so good in your starbucks cup.





Låten är från Jason Marz "plane". Men den passar ypperligt bra till mitt inlägg. Tänkte, eftersom jag är bloggnörd just denhär perioden, berätta om min absoluta favoritmugg. Köpte den i London förra året och rymmer hela 5 dl, en halv liter, vad man nu vill ha i den. Jag dricker te, familjemedlemmar snor den och dricker kaffe ur den också. Mysig kopp!

Jag och Emma snackade om favoritkoppar. Jag undrade varför en enkel, vit mugg som rymde cirka 2 dl, var hennes favoritkopp. Hon sa för att den rymmer den perfekta mängden. Woops, här kommer jag med 2,5 gånger så stor kopp som favoritkopp. Fast det är nog inte normal att dricka ½ liter te var gång man dricker te. Men så är jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0