Ökenshepp

Jag tänkte nyss, jag behöver paus från pluggandet. Sedan ingås jag att jag inte pluggade, utan kollade på Lost, tv. Jag kom i underfund med att jag nuför tiden tydligen behöver paus från pausandet också. Jag undrar vart detta kommer sluta... Men jag har dock pluggat ganska mycket idag! Dels på svenska repotaget och på franskan (10 minuter max, hehe).

Bara en sak... har något tänkt på hur snygg Ian Somerhalder är?? Han är så snygg, det är klart en topp 10! Jag disskuterade med min kompis. Vi undrar varför det inte finns så snygga killar som inte har en karriär så det är omöjligt att få dem? Varför...


Jag nu.
Det ser ut som jag har en "snus munn", men nej, jag snusar inte. Det är vinkeln. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0