Måndag.

Alla mina lektioner var inställda idag, tråkigt nog. Så vid 11 tiden stack jag hem från skolan igen efter att ha pluggat lite. Finslipade på min svenska när jag kom hem och mejlade iväg den. Nu ska jag göra lite matte + fy, eventuellt lite engelska också. Men det är ingen brådska, så jag tror jag sätte mig med ännu en film. Kollade nyss Ture blood.

Idag komme min kära kompis Emma hem från Usa, hon har varit borta i nästan 2 månader nu. Det ska bli fantastiskt kul att träffa henne igen. Tror dock att det blir en familjedag för henne idag. Men det känns helt overkligt att Emma är i Sverige nu typ. Samma känsla som det kändes overkligt att Emma INTE var i sverige innan.






Skulle se hur jag såg ut i lugg. Inte speciellt charmigt, jag vet dock inte om det är för att det inte liknar någon lugg eller på att jag helt enkelt inte passa i lugg.


EN SAK TILL...
Jag ska börja köpa färggladare kläder, jag har bara jordnärafärgade kläder, vilket ser så himla trist ut när jag var inne på mogis blogg och såg hennes garderob.
Check it out!

Bild tagen från: www.mogis.se

Jag blir helt kär i hennes garderob. Även när hon spelar in videobloggar och man ser garderoben med de färgstarka kläderna i bakggrunden. Nej, nu får det bli skärpninge. Men jag tycker jordnära färger är SÅ himla finare. Ett + i mogis blogg är att hon nästan inte har några svarta kläder alls!

Och såhär ser min trista garderob ut:



see u

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0