Three years ago

121006
"MALMÖ <3
Idag va jag i malmö  o shoppade med min kompis, Det blev en friis company väska en och tjocktröja från Zara, laddar in bilder sen när min dator funkar, e fotfarande paj :S
kram / cajsa
"

Kollade arkivet, detta gjorde jag för tre år sedan, kommer ihåg det som om det var förra veckan. Jag kommer ihåg den beiga väskan jag köpta från friis campany som jag var så glad över, som jag tyckte var så stor som betydde så mycket för mig. Idag hade väskan varit ett simpelt impulsköp.



121007
"Köpte ett plommonlila nagellack från Depend (Åhléns). Tittade på det i onsdags, men köpte aldrig det.
Sedan köpte jag även ett par supersnygga skor från Timberland! För ca 1600 kronor i ofs.
"

Det var en fredag, jag blev alldeles överlycklig när mamma sa att jag fick skorna. Får var annat år ett par vinterskor, var annat år en vinterjacka. Både 09 och 07 var en väldigt bra dag! Här kan ni förresten läsa resten av inlägget och se bilder på skorna!


121008
"Denhär terminen och 5 terminer framöver kommer jag satsa på skolan, tre hela år. För grundskolan är bara en start. Nu kommer snart vuxenlivet. Jag är inne på mitt konto på skolans hemsida där allt står & jag blir nästan tårögd när jag ser så många prov vi har. Redan ca 10 inbokade prov. Det är ganska jobbigt när det står uppradade "PROV V.39 - FRANSKA STEG 3 KAP. 7-19" and so on! (...) nu ska jag på fest, pusspuss!"

Låter också ganska kul. Komma jag nu bryta min "roliga 12:e oktober" trend här? ligger hemma och är sjuk, ska ringa doktorn, måste ta igen skolan. ÄH FAN, jag ska minsann göra den 12:e oktober även igår till något kul! Något som jag kommer komma ihåg " JUUUSTE".

Puss



Kul att kolla tillbaka i arkivet. (06: cajsafelicia.blogg.se, 07: cajsafelicia.blogg.se, 08: cajsafelicia.devote.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0