Paradiset

Jag var i Kroatien i somras tillsammas med min familj och mina kusiner Nina och Niclas och deras familj. Vi seglade tillsammans i Dalmatien som ligger i de södra delarna av Kroatien mellan de olika vackra öarna. Anledningen till att vi seglade i Dalmatien och att vi seglade är för att man upplever städerna på ett helt annat sätta, man kommer inte i gamla hamnen, märker inte av turisterna. Vi gick i gamla städer där det finns stört utbud av resuranter, men det är det ända som är turistaktigt. Dessutom förflyttar vi oss och upptäcker nya platser var dag, ligger på en gummibåt och solar medans vi seglar och doppar benen i vattnet för att inte koka, och när man bli för varm kyler man sig med vattnet. Underbart!

En video den dagen vi fick båten:


Det är jag som blir filmad i bandeubiknini. Juste... ni har fått höra om Nils, digitalbögen, det är han! Elefanten alltså. Anledningen till att jag visar videon är för att jag tycker den är väldigt rolig, men det är internt. Jag säger "plask plask" mitt i videon, hur fult som helst. Det tyckte jag och kusin Nina (som filmar) var väldigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0