Söndag

Idag har jag varit på stan och kollat julmarknaden i ca 10 minuter, sen fick jag nog. Jag orkar inte med alla människor som trängs och man kommer ingen vart. Innan dess hade jag varit på väla (varuhus) och handlat min tredje nyårsklänning (VILKEN SKA JAG VÄLJA???) plus en ring. I stan åt jag brunchs med familj och ett par familjevänner på Brooklyn i flera timmar, jättemysigt. Sedan var jag och familjen på Jacob Hansens hus och kollade på min skola som hade UF julmässa. Beställde en silverring från företaget Moi (handgjord i riktigt silver) och shape up klips som man har på bh så att bh-banden inte syns och inte trillar ner (på armen).


På bilden ser ni min nya grymt sköna morgonrock från Primark. Ringen kommer från Gina Tricot och kostade ca 60 kr. (Armband nr 1 är ett kompisarmband jag köpte på marknad + gjort om lite själv, armband nr 2 är från Lindex, nitarmband för 39 kr, finns nog fortfarande kvar, sedan klockan från Calvin Klain finns också kvar).

Ha en trevlig söndagskväll. Jag och mamma ska när jag pluggat lite kolla på någon mysig film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0