Breaking Dawn

Sitter här och har just lärt mig HELA Bellas Lullaby (Edwards version) och läst ut Breaking Dawn. Jaha, vad händer nu? Alltså jag vet inte hur jag ska kunna beskriva Twilight, som jag skrev i min gamla blogg hjälper det inte att jag försöker beskriva hur bra böckerna och första filmen är (böckerna är bättre, i allafall är 1:a boken bättre än första filmen) men inga ord kan beskriva. Allt bli bara pannkaka.

Jag menar boken är:
- Beroendeframkallande, WOW, det visste jag redan och den är så mycket bättre än det.

- Målande, den är så mycket mer än målande. Jag kan inte bara se det framför mig utan även föreställa det, sätta mig in i det olika handlingar. (Det är dock trixet med själva Bella).

Nej... nu ska jag planera Londonresan, någon som vet något? Om "the red carpet preimier" i London?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0