Med mina Ray Ban.

Hejsan bloggen.
Nu när detta läggs in är jag antagligen i linköping.
Tänkte skriva lite "dagbok" i linköping. Låter det tråkigt? :)

Jag ska även visa glasögonen jag använder från Ray ban (pilotbrillor). Jag och mamma köpte de i present till min bror (har ingen aning om varför, det var mitt i sommaren och min bror fyller år i januari). Skit samma, det är pilotbrillorna i "guld". Inte fejk. Jag har ju ett par wayfarers oäkta för jag har inga pengar nu för att få skrivet ray ban på mina solbrillor. Det för bli ett senare faktum.

Det jag ville säga är att jag just nu (eller DÅ, när jag satt i bilen) lyssnar på musik. Just nu lyssnar jag på I´m yours (Jason Mraz).

Funderar på att fortsätta på filmen jag påbörjade för typ en halvtimme sedan. Den heter typ Smoke Acez, men jag vet inte var dvd:n är nu. Alltså dvd;skriva :p Hahaha...

Synd att jag inte har trådlöst intrenet, hade varit värt de ca 300 kr /månaden det kostar. Det är typ bara att skita i godiset eller något...

Ska sluta babbla och börja skriva på ett LÅNGT förberett inlägg om min stil. Lite INTRESSANT VA? :)

image1091

Haha, var tvungen att kolla ut annars såg man mina ögon genom glaset, inte världens vackraste. Så det fick la bli såhär :) Puss /C

SÅG NU ATT MAN IOFS SER ÖGONEN HÄR OCKSÅ! MEN SKIT I DET :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0