Shopping!

Detta inlägg handlar om: Fredagens shopping, like always :p

Ni som såg inläggen nedan vet vad jag gjorde igår. Jag var i skolan, piano sen stan. På stan köpte jag: 2 leggins, 1 sjal, (1 sjal som jag lämna tillbaka idag), 1 väska från friisCompany, sen kommer jag inte ihåg. Idag bytade jag min skinnjacka från hm till en storlek större för jag vill kunna ha tjocka hoodtröjor innan så jag kan börja använda den redan när jag fyller år :) Jag var även inne på hm & handlade skor till migsjälv från min bror :p

Har även fixat kameran nu, så den är inne på lagning! Har även köpt en telefon till mitt rum, men det jag däremot inte köpte var galgar till min gaderob. Handlar galgar hela tiden, men det blir bara färre & färre känns det som. Anyway, eftersom kameran är inne på lagning får ni nöja er med en bild i huvudet om hur man grejs ser ut :)
Jag försökte i allafall rita av hur skornma ser ut. Som på bilden där nere, svarta.


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0