12 juni - Sommarlov

Vaknade vid 11, mådde helt ok. Min dator hade pajjat dagen innan så jag la mig och läste " En ö i havet" av Annika thor. Sen bara sprang jag runt i huset och gjorde ingenting. Hade Oakie hemma då (Bengt var i Polen). Så vid halv 1 stack jag och Emma ut med Oakie. Först till Maria park sedan ut mot Sofiero. Var hemma igen vid 3. Satte mig och åt och fortsatte att inte göra någoting.

Vid halv 8 stack jag och Emma till "Hemmakväll" och köpte godis (gick dit med Oakie). Stack hem till mig och kollade på filmen "Decemberboys" som var något av de sämsta jag har sett. Sen somande jag vid 12.

( inlägg med datum och skrivna "sommarlov" på är inget roligt att läsa. Jag kommer bara skriva som en dagbok. Så det är nog inget kul för er ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0