Vårjacka!

Detta inlägg handlar om: Jackor!

Alla känner väll till den nya "mc-jackan" från H&M?
(bilden till höger). Jag var väldigt sugen på att köpa den, men den var för kort innan (för kallt) och nu känns det kom att alla har den.
Just nu går jag med denhär istället:

Som jag köpte här i veckan på hm för endast 299 kr! Men det känns som alla kommer gå runt med den också snart. Folk på skolan börjar redan gå me den. Jag tycker i allafall om den!
Lägger in bilder på jackan senare ngn dag :)

MÅSTE BARA FÅ VISA:

Hur fräcka är inte dessa?! Finns är färgerna: grön, röd, grå och svart på hm divided! älskar deras kollektioner, riktigt häftiga. Men frågan är hur folk hade reagerat om de såg mig på stan så här. Men ett par röda är inte helt fel :)

nu ska jag ta & plugga. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A

svar: jo det tror jag nog ;) deras bilder andvänds ju hela tiden hehe..

2008-01-30 @ 13:25:33
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: Julia

Gillar den dära färgen jättemycket:D Snygg! Kram

2008-01-30 @ 16:47:52
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0