Lite förvånad?

OBS, låååååångt inlägg!
Detta inlägg handla om: Hur jag ska göra med bloggen, ca 99% säker på mitt beslut. Tar adjö av gamla bloggen och välkomnar den nya!

Som ni ser! 99 procent säker på mitt beslut. Jag sparar bloggen. Jag fortsätter på denhär adressen. Om jag senare märker att detta var fel, slutar jag & börjar blogga på min nya.

Varför jag drog ett stäck i förra inlägget var för att nu börjar min nya blogg!
Hej & välkommna!

Nu när vi lämnar allt annat bakom oss kan vi väll passa på att slänga ut julgranen också & allt juligt i gamla bloggen. Tomten på visningsbilden åkte bort & jag tog bort hela min design. Ska fundera på hur jag vill ha den!

"nu är det jul igen, nu är det jul igen och julen varar ända till påska, nej det var inte sant, nej det var inte sant för där emellan kommer påska..."

HEJDÅ JUL!


Som sagt nu har vi sagt hejdå till min gamla blogg och julen!
 Och vi välkomnar min "nya" blogg!
Välkommen!
Och kanske några nya läsare?
Välkomna!

I bloggen kommer jag skriva om:
Mig & mitt liv
Mode
Foto
Kändisar
Allt som har med vardagen att göra
Mina fynd på stan
Dagens outfit
Tipsar om olika smarta saker (om jag kommer på några)
sen får vi se vart vi landar!

Tänkte lägga in dagens outfit senare ikväll (om jag hinner).
Det jag vill säga till er som gör att min blogg inte blir lika kul som många andra är att jag säger som många andra "skolan går alltid först" även när det gäller bloggandet. Jag går i 9:an & har väldigt mycket i skolan nu, ställer höga krav på mig själv så det gör att bloggandet ibland blir lite svagt.

Så! Lite om mig kanske jag skulle säga nu! Ny star, nya läsare, nya jag! Nytt år och allt!

Jag heter som sagt Cajsa och är 15 sanrt 16 år. Jag ska snart börjar övningsköra vilket jag längtar något enormt efter! Snart ska jag välja skolan, det lutar mot T/NV- arkitektur, design. Annars kommer jag nog välja en privat skolan med inriktigt kommunikation.

Nu måste jag dra mig tillbaka till mitt skolarbete. För er nya läsare kommer här en bild på mig:
och en lite mindre seriös bild!

Nu, tillbaka till skolarbetet! Kramar Cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0