Fredag hela veckan!

Detta inlägg handlar om: Helgen

Då var det helg ingen, vart tog veckan vägen? Vart tog gamla Cajsa vägen? Vart är jag? Vem är ni?

Sen i somras har delar av mig förändrats, en del för var dag. En minidel för var dag. Just nu känns det som jag är en helt nu människa.

Jag för 1 år sen: Jag gick hem på fredagen, kollade på någon av dem tvprogrammen som går på fredag kväll: idol, fredag hela veckan, let´s dance m.fl med min familj. Ta lim & gick upp halv 8 lördag morgon. På kvällen var vi ca 5 tjejer som kolla på film.

Nu: Fredagen ringer man lite folk & ser vad som händer, sticker hem till ngn med ca 5-10 pers. Vi träffar några andra & "hänger" & festar.

Samma sak gäller lördagarna..

Min vardag är helt annorlunda, min helg är ännu mer annorlunda. Varför detta? Iofs vill jag inte ha tillbaka mitt gamla jag (jag är samma jag innuti) men till mitt sätt o.s.v. nytt Cajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0