ÅH!

Detta inlägg handlar om: Moi, moi et aussi moi et mes copines! J'amie mon famille et aussi mes copines!

Fattar ni? Jag är oehört nöjd över min franska *not* Gått i 4 år snart och kan inte ett skit. Har typ haft fler tusen timmars lektion med fattar fortfarande lika lite som när jag började. Varför måste franska vara så vårt?

I allafall står det: Detta inlägg handlar om: Mig, mig et också mig och mina kompisar. Jag älskar min familj och mina kompisar :P
hahahhaa!

Hade tänkt vara lite "rolig" i bloggen och lägga upp fina bilder eftersom det är det som "Lockar" läsare. Men jag är så HIIIMLA dålig på att uppdatera, lägga in bilder, kommentera tillbaka och även uppdatera bilddagboken. Jag verkligen hatar min slöhet på internet. Jag vill vara en DUKTIG flicka. Nu får ursäkta mig... :)
Tänkte i allafall gå och hitta några fina bilder på bdb men dock ej.. samma bilder dagen ut och dagen in...

 DIE IN HELL nu också1 Jag kan inte kopiera bilder, ljudet funkar inte och jag döööör.


ÅH! nu blev jag suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur!
skriver sen. nu vill jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0