Favoritväskor

Detta inlägg handlar om: Mina favoritväskor.

Alla har väll sina märkesfavoriter som aldrig kommer in i gaderoben. Just nu är vi hundvakter och hundens riktiga husse är i Thailand m. fam, så jag skulle passa på och vara lite stygg och fråga om dem hade kuna/orkat/ få plats med någon "oäkta" men hem till mig. Lite billigare för plånboken...


Och eftersom detta är så pass aktuellt tänkte jag visa mina favoritväskor och SENARE IDAG STARTA TEMAT; MIN GADEROB som än så länge kommer hålla på ända till sommaren! (Alltså ca 2 månader). Eftersom jag knappast hinner blogga något får jag inte gjort mycket här. Men
GUD VAD KUL DET MÅSTE VARA ATT LÄSA! Hoppas någon annan skaffar tema (gärna "MIN GARDEROB") :)

Men till mina favoritväskor!

Marc Jacobs - "the Stam bag" / "the kid"
image889

Chanel - "2.55"

(som jag även skrev ett inlägg om innan i bloggen, ni som läste det kanske kom ihåg? Iofs var det nästan ett år sedan).

Mulberry - "Baysvater"
image890
(även jättesnygg i tanfärg).

Louis Vuitton "Speedy" -
image891


Har lagt in alla väskor i min favoritfärg (i väskorna), och det blev ganska färglatt. Beiget, gult, svart och brunt ;)

Jag har mycket brunt och svart i väskfronten. Men även 2 silver och 1 guld


I kväll börjar som sagt "TEMA MIN GARDEROB", men dock kommer nog inga bra bilder in i bloggen eftersom min USB-sladd till kameran är sönder...

Men mobilbilder får duga ;) Men ser dem ändå! Ha en bra dag, syns ikv!

Kommentarer
Postat av: disa

jag älskar alla dessa väskorna. Har bett pappa att köpa två av dem till mig när han är kina :D

2008-04-11 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0