Sorry!

Sorry för dålig uppdatering, gårdagen blev inte som planerat. lite synd, men jag hade stora förväntningar. Det började med malmö som jag kommer göra ett eget inlägg om, med shopping m.m. Ska se om jag hinner idag. Kom hem vid 6, skulle käka och göra vid mig till festen på kvällen. Vid 8 stack jag, emma, Saga och Agnes till Malin och Sara för att sticka ner till Zowie för att hälsa på henne då Disa kom till oss för att hänge med till Axel som höll i festen. Han skulle ta med sina kompisar, han hade 3 kompisar med sig André, Fredrik och Max. Sen kom Ellen och Ebba. Men eftersom festen var så "död" och aldrig kom igång ringde Ellen Darrell för att komma. Han tog med sig lite kompisar, Någon, Matthias, Gene, Gustav, Alexander, Markus, någon, någon m.fl haha, det kom en massa. Sen stack alla som kom till Alexandra förutom Jacob och Mattihias. Vi stack hem till Ellen, jag, Emma, Saga, Ebba, Julia, Matthias, Jacob tror jag. Medans Malin, Agnes, Sara, Disa och André följde Max till bussen. Axel och Fredrik stanna kvar på deras "lyckade" fest. Sen kom Gene, Anas till Ellen. Senare kom även Malin, Disa och Sara medans Agnes stack hem. Darrell kom också. Så satt vi och snacka!



HAHA, jag "lyckades" skriva de mest svår inlägg för er, lätt att hålla reda på alla namn? Nej. Alla namn är i allafall feta!

Kommentarer
Postat av: sandra

hihihih var roliga bilder
CAJSA ;) PUSSSSS

2007-09-29 @ 16:29:10
Postat av: Malin

skojiga bilder!
god natt o sov gott!

2007-09-30 @ 01:23:10
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin söndag!

2007-09-30 @ 08:22:29
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0