Dagboken.-

image711
Sorry för dålig uppdatering idag, men jag har inte lust att blogga. Varför kan du läsa i inlägget innan. Om liv.
Jag kan inte sluta att  tänkta på det bär jag bloggar. Hur jag egenteligen först gick på det. Ofta man skulle döda en tjej i 20 års åldern för att hon fick cancer. Att det inte gick att bota. Det jag undrar är varför? Varför skriver tjejen något såhär sjukt?

I allafall var det dagboken jag skulle skriva om.
Titta in dethär;
OBS! Känsliga läsare varnas. Titta inte på videon!
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=9796497

DJURPLÅGERI är en av det värsta sakerna jag har hört talas om. Ni som såg filmen nu, fattar ni hur IDIOTISK man kan vara?? Tänkt att jobba som slaktare. Jobba som mördare.



Tillräckligt om det onda, till det goda!
Skolan gick bra, hade inprincip inga lektione. Idrott, syslöjd, musik och engelska. Softdag. Ändå slutade jag inte fråns halv 4 :/ Stack ner till FS med Anna och tränade. Kom hem halv 6. Badade och käkade. Sen pluggade jag i 15 min innan det var dags för mig, mamma och peppe (min bror) att övningsköra. Det var peppe som skulle göra det. Vi stack till en stor parkering (öde) med små vägar. Det som hände vill jag inte berätta idag. För det känns som allt man berättar kommer till alla, att man liksom bara sprider ut det och att berätta om saker som inte berör en själv känns ibland konstigt, som i detta fall. Jag får gå på magkänslan. Kanske känns annorlunda i morgon. :)

Sista dagen i skolan för denna vecka i morgon. Sedan är det bara 10 skoldagar kvar innan höstlov och LONDON! Får väll skriva lite fakta om London i något inlägg eftersom det är just det temat handlar om.

I helgen ska jag träffa kompisar i morgon och stan med mamma :)
På lördag ska jag och Annelie till en 2hand butik och försöka sälja lite fula kläder :) Senare på kvällen ska jag med ungeför 15 tjejkompisar till Ekebo ( ett disco) och dansa hela natten lång :) Låte som en trevlig helg va?

Juste, vad tycker ni om mina skolbilder i inlägget nedan? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0