Allmänt!

Tänkte lätta lite på hjärtat. Sen blir det plugg igen.
JULKLAPPEN!

Först och främst: Jag har ju inte bloggat så värst mycket ni den sista tiden, men på 1 månad har jag fått ca 350 kommentarer, om ni fortsätter såhär kommer jag få min julklapp. Hoppas "vi" klarar det!!

Nu har jag ca 1350 kommentarer, det är då ca 650 kvar. Det är exakt 64 dagar kvar. Så om jag får 10 kommentarer per dag (11, 10 dagar) klarar jag 2000 till julafton!! Hoppas, så snälla. Vi får inte misslyckas, även om jag inte skriver så mycket. SNÄLLA! HJÄLP MIG NU! :) Kommentera!
Ja, det va allt om det.


LONDONRESAN!

Jag måste antaligen göra något för att "locka" er att läsa och kommentera. Därför startar temat: Förberedelser inför London nästa vecka. Då ska jag verkligen börjar blogga om London. Hur mycket jag har att shoppa för, hur mycket jag ska shoppa, vad jag ska shoppa, vad jag ska ha med mig. När jag åker och när jag kommer hem, fakta om London och en massa mera!! :) Det ska bli kul! Jag har ju hunnit skriva om Londonresan 1. 2;an kommer säkert nästa vecka då! Snart är det dax!


FOTON!

Nog med reklam! Haha, nä men som sagt skulle jag plugga innan. Men när kameran var där och idéerna kom på löpande band blev det mer fotande än pluggande. D.v.s. 5 timmar fotande och 1 timmer plugg. Ni har ju sett någar resultat redan.


Nu till de jag tog lite senare:
image737

Tyckte ni om bilderna? Som sagt är temat på bilderna: mun och extrem.  Fler glitterbilder kommer, även "vanliga". Ni tror nog att jag bara har tagit på lite läppglans på bilderna (förutom sista) men jag har öst på med shimmer :p Haha. Det syns tyvärr inte. Men i allafall kommer fler bilder ikväll om jag nu kommer blogga mer, vilket jag säker kommer.

Och du som sitter där och inte tänkt kommentera, snälla, skriv bara något litet. Så hjälper även du till med min julklapp! :)
Kramar/ Cajsa

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Tog också coola munbilder förut och hade på min blogg, så kul :)

2007-10-21 @ 16:40:49
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Malin

klart vi hjälper dig med det! ;P
snygga bilder!

2007-10-21 @ 17:28:17
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: threes`

Heh, coolt med glugg :P

2007-10-21 @ 17:34:53
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0