Love!

Godmorgon alla underbara läsare. Vaknade nyss, tog en lång härligimage865 frukost eftersom jag är ledig idag. Gick sedan in på bloggen & såg en massa supersöta kommentarer, tack! tack alla! ♥

Har inte bestämt så mycket för idag, ska sticka & laga ett par mc-stövlar. Det är inte mc-stövlar, men det liknar det. :P Lite krångligt, men skit samma.
Sen hade jag tänkt träna & kanske träffa Anna! Måste läsa lite ur min "KÄRA" engelskabokk, Dear Nobody... Den är så sorgsen, så fort man öppnar boken blir det helt tomt inom en! Usch, fy.

Blir väll något i den stilen idag: →

Men tycker ni att jag ska behålla min "poncho"?

Ha en underbar måndag, hoppas veckan går lika snabbt som helgen gjorde!
Pussar Cajsa ♥

OBS! Slänger in en dagens outfit innan jag sticker! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

vi läste också nyss böcker i engelskan, jag ville läsa "dear nobody" men min lärare gav mig "the wave" för hon tyckte jag var för dålig typ .. hehe :P

2007-11-26 @ 11:56:55
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: EBBA <3

Ja, behåll den! :)
Den är annorlunda och jätte snygg!

2007-11-26 @ 15:02:24
URL: http://fogot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0