skolan!

Känns typ som jag ligger 2 år efter i min planering denna veckan. Kommer gå i SÖNDER!!!. Jag har engelskaprov i morgon, och kan inte ett skit, för att göra saken bättre sitter jag och DEGAR framför datorn, och typ tröstkäkar mitt allahjärtans dag godis som jag hade köpt till mig själv, desperat, JAG VET!! Och typ i går kväll kom jag på att jag har geografi läxa på 8 sidor !!! kmr bli skriviligt, det bara en känsla på det!, den saken blir ju MYCKET bättre när jag vet att jag har franska och fysik, som jag heller INTE HAR BÖRJAT PÅ. Så det är en MYCKET bra början på denna VECKAN!
PLUS!!!!
Ska på skidresa på fredag och har inte "HUNNIT" packa!
 Så nu får jag ägna resten av veckan till segt skolarbete/läxor/ty fett tråkiga saker!!!!
 
Hopppas jag får en bättre start på skidresan i så fall i alla fall, / Cajsa!!!

102206-122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0