Sammanfattning 2007 (lista)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, väldigt mycket. Mer än normalt  (jag skoja, haha)
Höll du några av dina nyårslöften?
HAHA, nej jag vet inte vad jag hade för några, Sånt glömmer man.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Erm, jag vet inte. Jag tror inte det. Inga av mina närmaste.
Dog någon som stod dig nära?
Inte någon som stod mig nära.
Vilka länder besökte du?
Erm, Spanien (Barecelona, Malaga), England, Danmark.
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Kärlek, nej jag skoja. Värme! 
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Alltså det är en massa, födelsedagar, nya upplevelser och så vidare.
Vad är det bästa som hänt dig år 2007?
Erm, Nya vänner ovh Arild.
Största misstaget?
Finns en massa.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jadå. Asså jag har väl vart småsjuk, men inget allvarligt.
Bästa köpet? 
Erm, Nuknuk väskan. Fick den visseligen i julklapp, men ändå. 
Vad spenderade du mest pengar på?
Hehe, för mycket skit.
Vilken var din favorittrend?
Tror det var klänning, strumpbyxor och overknee. Höstmodet och mycket lager på lager.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
"Är det här platsen" och Peter Jöbak
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Blandat.
Har du förändrats mycket?
Erm, Jag vet faktis inte. Jag kommer inte ihåg hur jag var förra året.
Vilket plagg använde du mest?
Huum, mina tights.
Blev du kär i år?
Jag var kär redan förra året, och jag är kär i samma jävla person i år med.
Favoritprogram på tv? 
Jag ser inga jävla TV program. Har alla kanaler utom 5an, och det är sjukt störigt. Helldre 5an än alla andra kanaler.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hell Yeah.

Bästa boken du läste i år?
Det får väl bli gömda, eftersom jag typ inte läst någon annan bok iår.
Något du önskade dig och fick?
Nuknuk väskan. :)
Något du önskade dig men inte fick?
En stor platt-TV, LCD, eller Plasma.
Årets bästa film?
bästa film? "Shooter", "Mission impossible 3" erm, erm "Over the enemys frontline" mf.
Ett uttryck du missbrukat 2007: "
Fuck you, haha. Alla svordomar som man ej behöver uttala i frustration. (skäääääämt)
Något som du irriterat dig på under året?
Fjortisar, jag hoppas att jag själv inte är som en fjortis.
(Det är hon inte/ Nina)
Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Har faktis ingen aning. Försöker komma på det, men jag kan inte komma på det. Jag tror det var en söndag. Men jag minns inte. Juste! Min komis kastade maränger på mig.
De bästa nya människorna du träffade?
Alla i Arild
Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Mkt olika, typ slappt, skönt. (mkt fint / Nina)
Vad fick dig att må bra?
Erm, Allt stöd från mina vänner.
Favorit månad? 
Mars, Juni, juli, Augusti, hösten och December.  
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag var modigare, alltså att jag var modigare, erm. Mindre skola.
Vilka utmanar du att göra denna lista?
Erm. Ingen. Eller alla som vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0