Om mig.

Bästa film just nu: THe Holiday och Jhon Tucker must die. Stand by me, en riktig klassiker!
Favoritcafé: Ebbas fik.
Lyssnar på just nu: just nu? eller nu för tiden? just nu Peppes fotsteg, ingen musik.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina acnejeans och Honky Dory kläderna.
Sysselsättning: Skola, plugga, gym o tennis.
Längd: typ 1.68
Festar: Inget, bara filmkväll o sånt.
Jag doftar:  Versace prinsses?, Raph Laurens, Raph. Versace Bright cristal. Escada eller någon annan.
Antal kusiner: 3 "riktiga" och 2 halv kusiner.
Storstan eller landet?: Storstan, helt klart!
Kan tala dessa språken: Svenska, engelska, franska och typ 6 spanska o tyska ord! ;p
Idol: Jude Law, Zac Efron m.f.
Så många skor har jag: typ 25-30 par.
Senast utlästa bok: Göra slut, tvungne att läsa 2 böcker nu i svenskan, så det fick bli första, bästa!
Mitt rum kan beskrivas som: STORT och MODERNT
Jag tränar: 7 gånger i veckan. Ibland fler.
När jag var liten ville jag bli: Lärare.
Beroende av: Pengar.
Shoppar: Allt möjligt, vill blande dyr och billigt.
Det vet du inte om mig: Har nästan inga hemlisar.

Lista från; Hulena.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0