Gick ner 6 kg på 3 veckor

Detta inlägg handlar om: kost

Alla har väll det i bloder, man tänker på vad man stoppar i sig & hur det sätter sig på kroppen. Jag vet själv hur det är. Jag har börjat bli sådan. Istället för att ta ex. 2 av något tar men bara än o när man ska ta andra kommer man på att nää, detta är inte bra... Jag har börjat med godisförbud som jag har haft i någon dag nu, jag i allafall ha det tills min födelsedag, för på en födelsedag brukar man ändå käka ganska mkt onyttigt, speciellt godis o.s.v. Jag vet inte hur jag ska kunna klara mig utan karramellkungens dumblewannabee puffar eller vad det nu är :(:(:( Nu fick det mig att bli sugen, damn!

I allafall körde en väldigt nära person till mig (a) en diet. Hon drack bara soppor i 2 hela vecka & minskade med 5 kg. Nu har hon börjat käka sallad, men fortfarande minskar hon i vikt. Om någon vill gå ner snabb så är det ett tips.

OBS! Tipset ovan rekomenderas ej av tränare & dietister, dem säger att man går upp det ingen om inte mer. Men A har en annan bekan som körde den metoden och på henne funkade det.
Så kör den på er egen risk i så fall!

Annars tycker jag man ska börja käka sunt i allafall! Skippa kakan & läsken i stället ta ramlösan & frukten. Istället för att ta bilen till jobben, powewalka eller cykla. Ni vet småsaker man inte tänker på. istället för att ta grädde i såsen, ta lättcreamfrashie (hur det nu stavas).

Annars tycker jag inte vikten spelar så stor roll. Var nöjda med den ni är! :)

image965
Bilder från oxford street (london, england) från i höstas (höstlovet).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0