Dagen än så länge!

Detta inlägg handlar om: Min dag!

Vaknade vid 10 av att anna sov över! Hade dagen innan varit hos en kompis som heter henke med elin, jag & anna (som sov över), linus, victor, marko, gustav, alle, adam, henke, andré & axel (sen kom jag inte ihåg om det var ngn mer kille) :) i allafall stack vi ut & gick m.m. Sen stack alla hem till henke igen :) Alla stack senare förutom jag, anna, elin, axel &  henke då såklart ;) Vi hade supertrevligt då! Skrattade som aldrig förr! Tack som fan!
sen kom min kära mor & hämtade oss :) Jag & anna stack hem till mig & kolla på mr fix it :)

Som sagt vaknade vi då, käkade frukost. Pappa hade köpt goda frallor :) älsakr känslan att vakna upp & veta att man är ledig under dagen och att pappa köpt frallor, frallor är underskattat bör ni veta!
Sen "hänge" vi bara, snackade om allt möjligt vi tjejer snackar om :) Vid 1 stack vi & fixade handledar uppbildning till mig samtidigt som vi körde hem anna. Sen hänge jag med mig själv ( i know, no life)...
Tills sist hänge agnes med mig ner & träna på fs! 1 ½ timme, lagom glad nu ;)

Sen käka jag & duscha. Agnes kom nyss! Antingen ska vi på fest eller ha mys :) Får se vad det blri ;)
pusshej alla glada!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0