de 3 bästa.

TREDJE PLATS... www.HAVE2HAVE.se
Säljer bara skor, men skorna de säljer är super snygga, speciellt pumsen, herrskorna är lite av en besvikelse (kanske inte för mig, men för killar).

ANDRE PLATS... www.NELLY.se


Har både egna kläder och märkeskläder. Allt i en schyst prissumma!



FÖRSTA PLATS... www.ASOS.com



Som man säker märker så lägger jag ofta in kläder från Asos, anledningen är att det har superfina kläder helt enkelt. DET BÄSTA MED ASOS är att det kopierar/härmar kändisars kläder, modellen, mönstret o.s.v. och det ett inprincip likadant plagg. Till RIMLIGT pris.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag beställde skor från asos den här veckan. Jag är såå kär i Asos. Förut var jag lite skeptisk att beställa på nätet ända från UK... nelly å det går bra, men utanför Sverige... läskigt! Första gången var läskigt när mina 997 kr var ute i cyperspace och jag fortfarande inte hade fått bekräftelsebrevet än

2007-04-27 @ 20:03:22
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0