one plus one equals two



Sitter i mitt rum och försöker ta mig i kragen och faktiskt börja städa. Det går inte så bra som ni märker. Lyckades ta mig samman och städa resterande del av huset, men när det kom till mitt rum orkade jag ta av mina gamla lakan, men inte ens sätta på nya. Nu sitter jag här och lådsas sjunga lika bra som Rihanna, går det om möjligt ännu sämre. Nu har jag ont i halsen också, tror inte riktigt mina stämband är gjorda för de höga tonerna (eller sjunga överhuvud taget för den delen....). 

Får se hur detta slutar... ps. tror bara jag skrev denna nonsens för att jag inte vill städa. pps. bilden är inget med saken att göra, den var bara fin.pppppppppppps. jag vill kunna sjunga lika bra som rihanna och göra en duett med harry (råka först skriva på harry, är det mitt undermedvetna som spökar?). För en duett på harry hade jag inte tackat nej till? haha. Okej, avrundar här innan detta blir opublicerbart. VÄNTA! Haha. Okej, skriver i rubriken one plus one equals two, har en bild på a "true love storie" och skriver om Harry... Vilket sammanträffande. Haha. OKEJ, NU SLUTAR JAG!

Kommentarer
Postat av: Nina

Amazeballs! Älskar sånna här inlägg där man inte får någon hejd på sig själv och måste verkligen avbryta sig själv haha!

2012-12-10 @ 20:48:29
URL: http://ninki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0