London again


Har nog inte berättat the fab news att jag ska till London med kusebuse nina.
Vi var ju där förra året och hade faktiskt väldans trevligt. Inte faktiskt, vi hade väldigt trevligt. Så pass trevligt att vi denna gången kör dubbel upp eller vad man säger. Vi stannar där dubbel så länge, en hel vecka faktiskt. Det kommer bli grymt. Speciellt eftersom några vänner också kommer befinna sig i London, så då lär det väll bli någon trevlig utgång, middag eller liknande. Vi åker i början av januari, men innan dess ska vi ju spendera nyår i ramundberget med familjerna. 
 
och poängen med detta inlägg? vem vet. good to know i allafall. vad jag tänkte säga vad att jag nu håller på, eftersom jag har en väldigt stram budget, att prioritera vad jag får köpa och inte. Första jag tänkte att jag måste få köpa vad solglasögon, har 30 par så behöver ju verklgien fler. stupid me. har ingen något tips på något kul ovanligt man kan köpa? haha typ någon ball pryl eller något.. här köper vi inte alls för att köpa, nej varför det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0