90210

 
alltså raj i 90210 kan ju vara den snyggaste indiern jag någonsin sett i hela mitt liv. omg. har nu betat igenom nästan hela fjärde säsongen men måste medge att det börjar bli lite segt, lite snabb spol ibland, lite hopp över och sånt men ändå kan jag inte slita mig ifrån, synd om mig va? haha. nä, tänkte lägga mig relativt tidigt idag, imorgon ska jag träna, fixa julklappar, träffa EMMA och sedan ALYA. skrev med stora bokstäver för att visa men entusiasm, visade jag den? haha. sedan blir det julfirande med michelle och familjerna på söndag ♥ och sedan "riktigt" julfirande hos mormor och morfar på måndag. sedan är det lite jobb, träff hos alexandra och presentutdelning, mys. sen beger jag mig till nordligare breddgrader för skidåkning med kusin m. familj. och sedan är det london, omg jag är så excited. så, nu har ni väll mina planer för den kommande månaden haha. if you wanted to know typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0