Ray Ban


Rayban

Jag visade ju massor med ap snygga/colla/annorlunda solglasögon från Karen Walker. Jag vet inte om det är för att jag saknar sommaren som jag börjar kolla på massor med solglasögon men gick i allaflal in för att kolla på Ray ban, eftersom deras pilot modell är så grym. Jag har de två längst upp, aviator och vanliga pilot med grönt glas. Men aviators glas med olika färg gjorde mig så sugen på att köpa fler. Ganska långt ifrån stilen Karen Walker har. Men jag är i allafall sugen på att köpa de två underst. De blåa har jag provat och fyfan vad snygga det är! Dock hjälper de färgade inte så bra i solen. Aviators använder jag när det är lite sol annars får jag gå runt och kisa. Antar att de blåa är tom sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0