Man kan inget annat än...

... att älskar Maria Montazami. Jag har några citat som jag inte får nog av.

"Jag tycker folk ska klä upp sig när man går bort, lägg lite effort och ha lite stil! Kommer du i sweatpants eller joggingbyxor, ja, men då kanske din man lämnar dig”

”Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.”

”Jag älskar tofsar! Eller som vi då säger, tassels, tofsar tycker jag låter lite tofsigt men tassels låter mer elegant”

"Jag målar läpparna kanske 50 gånger om dagen, och tro mig, det är ett heltids jobb"

"Bebisen är beräknad att komma om tre veckor, men plötsligt händer det oväntade. Vattnet gick sönder"

"Det här vattnet är fantastiskt... slutet av marken, jag älskar det!"


google finner du finfina maria montazami bilder.

Man kan inget annat än att älskar Maria Montazami. På tal om det, tredje säsongen av svenska hollywood fruar är igång på kanal 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0