Confession: Jag är slö

Jag har väll försökt att neka, förtränga... ja, använda alla slags försvarsmekanismer som finns för att undkomma det faktum att jag är slö. Jag tycker dessutom att slöhet är väldigt komiskt. Speciellt när man läser på tumblr bloggar med rörliga bilder som beskriver "slöa" situationer som man verkligen kan relatera till! Jag tänkte nu avslöja 5 slöa moments jag har haft, känner ni igen er? 

5. Att vakna mitt i natten och vara superkissig. Normalt bör man - gå ner och kissa. Jag gör - kollar klockan och räknar ut hur många timmar till jag kommer sova på ett ungefär. Kolla om jag kan hålla mig och försöker somna om. 

4. Mamma kallar för att tvätta dina kläder = du måste gå ner en trappa med tvättkorgen. Normal bör man - vara glad att man slipper tvätta och snabbt rusa ner med tvättkorgen till mamma. Jag gör - ... så mycket jag kan för att försöka undkomma att röra mig ur fläcken. Allt från att lådsas inte höra (är jag verkligen 19 år?) till att skita i att tvätta mina kläder.

3. När du lagt dig ner men kommer på att du glömt en sak. Normalt bör man - gå och hämta saken man glömde. Jag gör - ... allt i min makt för att klara mig utan prylen. Mobilen brukar ofta vara skild från mig, laddaren till datorn är också ett känt exempel. 

2. När du vaknat på morgonen är trött och ska käka frukost + VAD du gör med disken. Normalt bör man - gå ner och käka frukost och stoppar in disken i diskmaskinen. Jag gör - går ner, hämtar mat går upp och lägger mig i sängen och käkar. När jag är klar gömmer jag antingen disken under sängen, eller stoppar den utanför mitt rum. 

1. När du ligger i sängen och behöver sladden som ligger på bordet brevid för att ladda in bilder från mobilen till datorn. Normalt bör man - sträcka ut handen, böja lite på sig för att nå den. Jag gör - väljer att, eftersom jag har internet på mobilen, maila alla bilder till min hotmail vilket tar ca 30 minuter för att slippa röra mig ur fläcken.

Kommentarer
Postat av: örjan

hahahahahahahahhahahahahahhahahahaahah

2011-09-10 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0