Middag



Nyss hemkommen från middag med HIF. Ibland förstår jag mig inte på 50-åringar som kommer och frågar om autograf till alla spelare. Visst jag kan förstå att man tycker det är coolt men jag menar vi jobbar alla tillsammans. Man måste väll ändå få lov att vara ifred. Skitkul att fira tillsammans med laget och alla andra värdinna och värdar allsvenska guldet, cupguldet och supercup guldet. Fick se fina minnen, intervjuer med tränare mfl., uppträdande av HIF låten och även alla pokaler (HUR FAN MAN NU STAVAR DET). ... 

Men mysigast av allt
Att träffa Emma. Har inte träffats på länge och vi hade så mycket att snacka om. Vi kunde inte hålla tyst en minut förrän efter maten (läs: matkoma). På menyn stod det skagentoast till förrät (mumma!), oxfile m. tillbehör och sedan cream brylle (skriver som det uttalas för franska är inte min grej). Mysig middag! Tack emms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0